ניהול מבנים - אופרה ניהול ואחזקה, אופרה ירוקה, צור קשר



השאירו פרטים ואחד מנציגינו
יצור עמכם קשר בהקדם

 

ניהול ואחזקה - בתים משותפים

דף הבית >> ניהול ואחזקה - בתים משותפים
חברת ניהול ואחזקה לבתים משותפים (ועד בית חיצוני) - אופרה ניהול ואחזקת מבנים בע"מ, מציעה את 'אופרה מגורים' - שירות ניהול ואחזקה לבנייני מגורים (בתים משותפים) – נמוכי או רבי קומה.

השירות ניתן בשתי מתכונות התקשרות; סל שירותי ניהול ותחזוקה הנבנה בהתאם לצרכי ודרישות הנציגות או ניהול מקיף המהווה תחליף מוחלט לועד הבנין ומייתר את הצורך בקיומה של נציגות  דיירים.

רשימת השירותים אותם מספקת החברה ארוכה ומספקת מענה מלא לכל הצרכים.

-שירות גביה והעמדת מספר אפיקים שונים לתשלום דמי הוועד, שירותי נקיון בקבלנות או לפי היקף משרה, מכונות קרצוף, נקיון חניונים, נקיון אמצעות סנפלינג, שירותי גינון שוטפים, שירות תחזוקה בקבלנות או לפי היקף משרה, אב בית לתחזוקה קלה דוגמת החלפת נורות, מנעולים ודלתות ואנשי מקצוע טכניים לביצוע ביקורות תכופות, הפעלות יזומות המדמות מצבי אמת, ביקורות תקופתיות ע"פ התקנים, טיפולים למערכות אלקטרו מכניות ועוד, אפיון, תכנון, ניהול וביצוע פרויקטים, טיפל במתח נמוך ומערכות חכמות, ומענה אנושי ישיר 24/7 למקרים דחופים.
 
תכנית עבודה, מתחילה בסקירה יסודית של הבניין ומערכותיו, עריכת דו"ח מצבי על בסיס הנתונים, תיאום ציפיות (עם נציגות או ועד) ותקציב ולבסוף בניית תכניות שנתיות ויישומן.

תוכניות העבודה מיושמות בקפדנות באמצעות אנשי מקצוע מורשים בלבד (בפעולות שביצוען דורש רישוי או הסמכה) ומבוקרת בפיקוח עליון. דיווחים כוללניים ופרטניים מועברים ישירות לנציגות ולדיירי הבניין באופן מקוון.

בבניינים משותפים בהם ישנו וועד בית פעיל ומתפקד, מציעה 'אופרה' – בנוסף לשירותים הכלולים, כלים ופתרונות המסייעים בניהול הבניין, התקציב השנתי ושימוש נכון בו. 'אופרה' משמשת כתובת המספקת מענה לכל שאלה, קטנה כגדולה, ייעוץ והדרכה בעניינים השוטפים ובצרכים שונים המתעוררים מזמן לזמן כגון: השבחת הבניין והרכוש המשותף, הכוונה מקצועית ומשפטית.

החברה מטפלת בכל מערכות הבנין: מערכת סולארית, מפוחים, גילוי עשן, כיבוי אש, גנרטורים, מחסומים ושערים חשמליים, אינטרקום, טמ"ס, לוחות אלקטרוניים, מערכות הידראוליות (דחס) ומערכות מכניות כגון פירי אשפה.
 
לקבלת הצעת מחיר פנו אלינו באמצעות טופס 'צור קשר'

זמינות:
'אופרה' מעמידה לרשות דיירי הבניין מוקד מאוייש 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה לדיווחים על תקלות ופתיחת קריאות שירות. כמו כן, ניתן לפתוח קריאות שירות ולקבל נתונים ספציפיים באזור האישי של אתר האינטרנט. 

בטיחות:
'אופרה' פועלת בהתאם לתקנים ודרישות החוק המחמירות, מקפידה על שמירה על סטנדרטי בטיחות גבוהים, הכשרת עובדים כנדרש, עדכון ורענון נהלים מעת לעת.

שקט נפשי:
'אופרה' אוחזת ברשיונות הדרושים להעסקת עובדים בתחום ניהול הנכסים (חוק קבלני שירות), מקפידה על שמירת זכויותיהם של עובדיה, מוגנת ומבטחת את דיירי הבניינים המנוהלים בביטוח צד ג' (אופציונלי) ובכך מעניקה ללקוחותיה הגנה אמתית ומלאה.

ערך מוסף:
כל דיירי הבניינים המנוהלים ע"י 'אופרה' נהנים מעדיפות בשירות 'אופרה פתרונות' המציע ומעמיד לרשותם אנשי מקצוע בזמינות גבוהה לביצוע תחזוקה שוטפת ושירות תיקונים מקיף בדירותיהם הפרטיות. 

סביבה:
'אופרה' פועלת במספר ערוצים לשם שמירה על איכות הסביבה, באמצעות שימוש בחומרים ידידותיים ומתכלים, הצבת מיכלי מיון ומחזור, חסכון באנרגיה ושימוש באנרגיה מתחדשת - לקריאה מורחבת: אופרה ירוקה.

לקבלת מידע נוסף, אנא פנו לנציגינו העומדים לרשותכם בערוצים השונים.


לנוחיותכם: קישור למדריך לניהול ועד הבית וקישור לעמוד מידע נוסף באתר.

Go Back  Print  Send Page
 
 
כל הזכויות שמורות לאופרה  ניהול מבנים בע"מ